• Nowy

Azjatycki soft power a prawo własności intelektualnej

56,40 zł
Brutto

AutorzyKatarzyna Grzybczyk

ISBN978-83-8358-479-9

Rok wydania2024

Strony340

Językipolski

Nr produktuF68DA673EB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Kupując ten produkt możesz zebrać 56 punktów lojalnościowych . Twój koszyk będzie zawierał 56 punktów Punkty możesz wymienić na kod rabatowy 0,56 zł .


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

Soft power jest jednym z narzędzi wykorzystywanych do osiągnięcia wiodącej pozycji przez państwa azjatyckie. Jest to międzynarodowa wymiana kulturalna, współpraca i dyplomacja kulturalna, pomoc gospodarcza i technologiczna, wszystko to co buduje pozytywny wizerunek kraju i zainteresowanie obcokrajowców. Soft power polega na zdolności przyciągania i przekonywania do swoich racji, podczas gdy twarda siła opiera się na zdolności do wywierania nacisku. Wyrasta ona zatem z potęgi militarnej lub gospodarczej kraju, podczas gdy miękka siła wynika z atrakcyjności kultury, ideałów politycznych i polityki danego kraju. Bogato ilustrowana książka skupia się co do zasady na własności intelektualnej, która stała się narzędziem soft power i którą państwa azjatyckie wykorzystują w sposób mistrzowski, podbijając świat. W publikacji w niezwykle interesujący sposób przedstawiono przykłady soft power: k-­pop i k-­drama hongkońskie filmy akcji japońską mangę, anime i cosplay tajwańskie półprzewodniki. Książka jest przeznaczona nie tylko dla osób zainteresowanych własnością intelektualną, lecz także dla tych zafascynowanych Azją. Zaciekawi również czytelników zajmujących się stosunkami międzynarodowymi w aspekcie kulturowym, a także studentów prawa, stosunków międzynarodowych, kulturoznawstwa i dziennikarstwa.

TematykaPrawo Książki dla praktyków

AutorzyKatarzyna Grzybczyk

WydawnictwoWolters Kluwer

Rok wydania2024

ISBN978-83-8358-479-9

F68DA673EB

Specyficzne kody

ISBN
978-83-8358-479-9