• Nowy

Sternicy mediów

116,37 zł
Brutto

AutorzyBogusław Nierenberg

ISBN978-83-01-23340-2

Rok wydania2023

Strony436

Fragment

Językipolski

Nr produktu23FF9340EB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Kupując ten produkt możesz zebrać 116 punktów lojalnościowych . Twój koszyk będzie zawierał 116 punktów Punkty możesz wymienić na kod rabatowy 1,16 zł .


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

Książka prezentuje sposób zarządzania, wartości, motywacje, etc. osób, które po 1989 roku wywarły największy wpływ na polskie media, są to: Jerzy Baczyński, ks. Adam Boniecki, Juliusz Braun, Jan Dworak, ks. Marek Gancarczyk, Jerzy Jurecki, Robert Kwiatkowski, Marek Markiewicz, Jerzy Urban, Wiesław Walendziak, Mariusz Walter, Bronisław Wildstein.

TematykaSocjologia

AutorzyBogusław Nierenberg

WydawnictwoWydawnictwo Naukowe PWN

Rok wydania2023

ISBN978-83-01-23340-2

23FF9340EB

Specyficzne kody

ISBN
978-83-01-23340-2