• Nowy

Nadużywanie pozycji dominującej w prawie konkurencji

61,39 zł
Brutto

AutorzyMarek Szydło

ISBN978-83-264-4630-6

Rok wydania2010

Strony280

Językipolski

Nr produktu233C6BE1EB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Kupując ten produkt możesz zebrać 61 punktów lojalnościowych . Twój koszyk będzie zawierał 61 punktów Punkty możesz wymienić na kod rabatowy 0,61 zł .


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

W niniejszej monografii podjęto próbę odpowiedzi na pytanie, jak w warunkach dokonującej się ekonomizacji stosowania art. 102 Traktatu o funkcjonowaniu Unii Europejskiej powinno się obecnie interpretować ustawowe przesłanki zakazu nadużywania pozycji dominującej przez przedsiębiorców, zamieszczone w art. 9 polskiej ustawy o ochronie konkurencji i konsumentów. Opracowanie zawiera analizę sankcji nakładanych na przedsiębiorców za naruszenie wspomnianego zakazu, a także charakteru postępowań jurysdykcyjnych prowadzonych przez organy państwa wobec przedsiębiorców odpowiedzialnych za nadużycie pozycji dominującej. Adresaci: Książka jest skierowana do osób zajmujących się na co dzień prawem konkurencji, jak również do osób odpowiedzialnych za ustalanie strategii rynkowej przedsiębiorstw oraz przedstawicieli władz lokalnych.

TematykaPrawo Książki dla praktyków

AutorzyMarek Szydło

WydawnictwoWolters Kluwer

Rok wydania2010

ISBN978-83-264-4630-6

233C6BE1EB

Specyficzne kody

ISBN
978-83-264-4630-6