• Nowy

Wizerunek gminy i jego ochrona

92,22 zł
Brutto

AutorzyNatalia Mrukowska

ISBN978-83-8223-203-5

Rok wydania2020

Strony215

Językipolski

Nr produktu6DA1207FEB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Kupując ten produkt możesz zebrać 92 punktów lojalnościowych . Twój koszyk będzie zawierał 92 punktów Punkty możesz wymienić na kod rabatowy 0,92 zł .


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

W książce zaprezentowano szczegółową analizę oraz kategoryzację istotnych zagadnień dotyczących wizerunku gminy i jego ochrony, w tym m.in.: budowanie wizerunku gminy, kreowanie marki i branding gminy, kampanie reklamowe w kształtowaniu wizerunku gminy, rola logotypu jako elementu identyfikacji wizualnej gminy; wizerunek jako dobro osobiste gminy: pojęcie dobra osobistego osoby prawnej i jego charakter prawny, wizerunek jako dobre imię gminy, identyfikacja wizualna gminy, hasła promocyjne i slogany reklamowe gminy; ochrona wizerunku gminy: środki ochrony dóbr osobistych gminy, przykłady naruszenia wizerunku gminy oraz strefy identyfikacji wizualnej, roszczenia w przypadku naruszeń. W publikacji odwołano się nie tylko do jurydycznego rozumienia „wizerunku”, lecz także przywołano kontekst badań socjologicznych oraz ekonomicznych, przede wszystkim z zakresu marketingu i promocji. Takie ujęcie tematu przedstawia szerszy zakres przesłanek i uwarunkowań, jakimi kieruje się jednostka samorządu terytorialnego w tworzeniu i wykorzystywaniu swojego wizerunku. Adresaci: Publikacja przeznaczona jest dla osób zajmujących się kreowaniem wizerunku jednostek samorządu terytorialnego oraz wizerunku w marketingu terytorialnym. Zainteresuje także adwokatów i radców prawnych współpracujących z samorządami oraz przedstawicieli nauki prawa, ekonomii, czy socjologii.

TematykaPrawo Książki dla praktyków

AutorzyNatalia Mrukowska

WydawnictwoWolters Kluwer

Rok wydania2020

ISBN978-83-8223-203-5

6DA1207FEB

Specyficzne kody

ISBN
978-83-8223-203-5