• Nowy

Prawne i etyczne aspekty reklamy adwokackiej

92,22 zł
Brutto

AutorzyPiotr F. Piesiewicz

ISBN978-83-8246-980-6

Rok wydania2021

Strony600

Językipolski

Nr produktuC5A9554DEB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Kupując ten produkt możesz zebrać 92 punktów lojalnościowych . Twój koszyk będzie zawierał 92 punktów Punkty możesz wymienić na kod rabatowy 0,92 zł .


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

Książka jest kompleksowym opracowaniem problematyki reklamy adwokackiej. Uwzględnia zarówno zagadnienia etyczne, jak i prawne na poziomie krajowym, w tym również obowiązujące przedstawicieli palestry regulacje unijne dotyczące tego zagadnienia oraz omawia relacje między nimi. Płynące z tej analizy wnioski wraz z analizą prawną pokazują, jakie możliwości ma adwokat chcący kształtować swój wizerunek w przestrzeni publicznej, a przede wszystkim, jakie obowiązki ma w tym zakresie samorząd adwokacki. W opracowaniu omówiono m.in. takie kwestie jak: • pojęcie i funkcje etyki zawodowej adwokatów; • cele i funkcje reklamy oraz jej rodzaje i formy; • obowiązujące ramy prawne i etyczne reklamy adwokackiej, a także ograniczenie prawa do posługiwania się reklamą adwokacką oraz jej regulacje w innych państwach europejskich w tym zakresie. Książka będzie cenną lekturą nie tylko dla świadczących pomoc prawną adwokatów i radców prawnych, lecz także dla sędziów, podmiotów oferujących usługi reklamowe oraz pracowników naukowych i studentów.

TematykaPrawo Książki dla praktyków

AutorzyPiotr F. Piesiewicz

WydawnictwoWolters Kluwer

Rok wydania2021

ISBN978-83-8246-980-6

C5A9554DEB

Specyficzne kody

ISBN
978-83-8246-980-6