• Nowy

""Chowanna"" 2010, R. 53 (66), T. 2 (35): Psychologiczne uwarunkowania innowacyjności

26,85 zł
Brutto

Rok wydania2014

Strony222

Fragment

Językipolski

Nr produktu358C6324EP

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Kupując ten produkt możesz zebrać 26 punktów lojalnościowych . Twój koszyk będzie zawierał 26 punktów Punkty możesz wymienić na kod rabatowy 0,26 zł .


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

W niniejszym tomie „Chowanny” autorzy artykułów podejmują problematykę innowacyjności, niezwykle istotnej we współczesnej gospodarce. Omawiane są psychologiczne uwarunkowania innowacyjności, ważne dla praktyki gospodarczej, ekonomii jako nauki, jak również dla sfery edukacji oraz związanej z nią roli technologii i przepływu informacji we współczesnym świecie. Tom adresowany jest do studentów i pracowników naukowych zainteresowanych problematyką innowacji, pokonywania barier i oporów wobec zmian oraz do przedstawicieli praktyki zarządzania innowacjami i zmianami.

TematykaPsychologia

WydawnictwoWydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego

Rok wydania2014

358C6324EP