• Nowy

Jak wypromować własną grę w Internecie

28,57 zł
Brutto

AutorzyIreneusz Kołodziejczyk

ISBN978-83-65645-41-8

Rok wydania2021

Strony252

Fragment

Językipolski

Nr produktu6494F069EB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Kupując ten produkt możesz zebrać 28 punktów lojalnościowych . Twój koszyk będzie zawierał 28 punktów Punkty możesz wymienić na kod rabatowy 0,28 zł .


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

Książka, którą trzymasz w ręku jest ujęciem tematu marketingu od zupełnie nowej strony. To pierwsza tego typu publikacja w Polsce, gdzie aspekty marketingowe zostały opisane na żywym przykładzie gry komputerowej Mistaker. W treści przedstawiono jak dana kampania marketingowa może wpłynąć na sprzedaż gry oraz jej widoczność w sklepie Steam. Kierowana jest do osób, które chcą posiąść wiedzę na temat tego jak promować swoją grę, przy niemalże zerowym budżecie. Dzięki tej książce zyskasz gotowe rozwiązania marketingowe, które można wcielić w życie i być pewnym, że zyskamy oczekiwane zasięgi wśród potencjalnych klientów. Jako początkujący, nie będziesz skazany na szukanie po omacku i testowanie na własnej skórze różnych rozwiązań. Wszystko masz podane niemalże na tacy, wraz z efektami jakie to przyniosło i komentarzem dlaczego tak się stało, a nie inaczej. Ucz się na błędach – ale nie na swoich! Ta książka Ci to umożliwi. Ireneusz Kołodziejczyk – Od wielu lat aktywnie zgłębia tajniki wiedzy game developingu i wszystkiego co oscyluje wokół niego. Jest członkom grup develoeprskich na Facebooku, dał się poznać jako autor czterech publikacji traktujących o świecie tworzenia gier. Jako niezależny twórca, stworzył i wydał w roku 2020 grę platformową „Mistaker”. Udzielał się na blogu Marka Winiarskiego (mWin.p)l) i był prelegentem na Gamedev starter pack organizowanym w Łodzi. Wystąpił gościnnie w książce Patryka Polewiaka, „Tworzyć Gry”, jako osoba udzielająca rad na temat startowania w świat game devu. Ostatnio otwarł własne studio developerskie w którym jako producent ma całkowitą kontrolę nad tym jak będzie wyglądać każda następna gra.

TematykaEkonomia Biznes

AutorzyIreneusz Kołodziejczyk

WydawnictwoITStart

Rok wydania2021

ISBN978-83-65645-41-8

6494F069EB

Specyficzne kody

ISBN
978-83-65645-41-8