• Nowy

Handel zagraniczny. Transformacja biznesu międzynarodowego

78,89 zł
Brutto

AutorzyZdzisław W. Puślecki

ISBN978-83-01-21845-4

Rok wydania2021

Strony480

Fragment

Językipolski

Nr produktu0B166E32EB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Kupując ten produkt możesz zebrać 78 punktów lojalnościowych . Twój koszyk będzie zawierał 78 punktów Punkty możesz wymienić na kod rabatowy 0,78 zł .


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

Wyjątkowo aktualna i ważna publikacja przedstawiająca transformację współczesnego biznesu międzynarodowego. Jest szczególnie wartościowa dla osób zajmujących się teorią i polityką biznesu międzynarodowego oraz aktualnymi nowymi zjawiskami w tej dziedzinie. W książce omówione są zagadnienia, takie jak: • globalne uwarunkowania konkurencyjności Unii Europejskiej w XXI wieku, • określenie pozycji Unii Europejskiej wobec USA i Japonii, • wskazanie roli innowacji i zatrudnienia we wzroście konkurencyjności UE, • pozycji Wspólnej Polityki Rolnej w warunkach wzrostu konkurencyjności, • ukazanie wzrostu roli usług, pozycji Unii Europejskiej wobec konkurencyjności Brazylii, Rosji, Indii i Chin (BRIC) oraz funkcjonowania Unii Europejskiej w ramach reguł WTO. Jest to nieocenione źródło wiedzy dla studentów kierunków związanych z międzynarodową współpracą gospodarczą, szczególnie jako literatura do przedmiotów, takich jak: handel międzynarodowy, międzynarodowe stosunki gospodarcze, biznes międzynarodowy, logistyka międzynarodowa. Jest to kolejna, w obszernym dorobku naukowym, pozycja Zdzisława W. Puśleckiego, którego badania mają charakter i zasięg światowy. Tym razem ukazuje wielopłaszczyznową i spójną prezentację transformacji biznesu międzynarodowego. Niewątpliwą zaletą publikacji jest realizowany z żelazną konsekwencją sposób ujęcia analizowanej materii w logiczną i klarowną strukturę. Zaletą pracy jest również sposób narracji, który umożliwia czytelnikowi uznanie wiarygodności interpretacji przedstawionych teorii, faktów, pojęć, argumentacji, związków przyczynowo-skutkowych oraz prezentacji i analiz faktów w oparciu o aktualne teorie biznesu międzynarodowego. (…) Zrozumieniu treści pomagają liczne tabele, wykresy, schematy i unikatowe mapy badanych obszarów - zarówno historyczne, jak i współczesne. Kolejną zaletą książki jest wykorzystanie imponującej ilościowo i jakościowo literatury przedmiotu i źródeł. Znalazły się tu liczące się w świecie naukowym: monografie i opracowania, artykuły drukowane i on-line w naukowych czasopismach nie tylko polskich, ale i amerykańskich, brytyjskich, niemieckich, francuskich oraz chińskich. Prof. dr hab. Jerzy Rymarczyk Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

TematykaEkonomia Biznes

AutorzyZdzisław W. Puślecki

WydawnictwoWydawnictwo Naukowe PWN

Rok wydania2021

ISBN978-83-01-21845-4

0B166E32EB

Specyficzne kody

ISBN
978-83-01-21845-4