• Nowy

Tworzenie wartości dla klienta z perspektywy konsumentów i przedsiębiorstw

37,83 zł
Brutto

AutorzyHenryk MrukBeata Stępień

ISBN978-83-208-2168-0

Rok wydania2014

Strony240

Językipolski

Nr produktu3997883FEB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Kupując ten produkt możesz zebrać 37 punktów lojalnościowych . Twój koszyk będzie zawierał 37 punktów Punkty możesz wymienić na kod rabatowy 0,37 zł .


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

Książka obejmuje wiedzę o tworzeniu, komunikowaniu i dostarczaniu wartości dla klienta, pokazaną zarówno od strony przedsiębiorstwa, jak i klienta. Autorzy przedstawili: •istotę wartości i jej postrzeganie z perspektywy rynku międzynarodowego; •tworzenie wartości dla klienta z punktu widzenia przedsiębiorstw międzynarodowych; •wartość i system zarządzania wartością dla klienta w świetle badań; •opinie konsumentów o działalności marketingowej polskich i międzynarodowych przedsiębiorstw; •kreowanie i zarządzanie wartością na rynku mebli dla klientów instytucjonalnych; •wartość dla pacjenta na rynku farmaceutycznym; •wartość na rynku produktów kosmetycznych; •wartość na rynku produktów żywnościowych. Książka jest przeznaczona dla specjalistów w dziedzinie: marketingu, handlu międzynarodowego, zarządzania, może też być przydatna dla studentów kierunków ekonomicznych.

TematykaEkonomia Biznes

AutorzyHenryk MrukBeata Stępień

WydawnictwoPWE

Rok wydania2014

ISBN978-83-208-2168-0

Henryk Mruk
3997883FEB

Specyficzne kody

ISBN
978-83-208-2168-0