• Nowy

Coaching. Zbiór narzędzi wspierania rozwoju

208,01 zł
Brutto

AutorzySylwia Rogala-MarciniakŁukasz T. Marciniak

ISBN978-83-264-6092-0

Rok wydania2013

Strony456

Językipolski

Nr produktu790C3AF9EB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Kupując ten produkt możesz zebrać 208 punktów lojalnościowych . Twój koszyk będzie zawierał 208 punktów Punkty możesz wymienić na kod rabatowy 2,08 zł .


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

Kompleksowy zestaw 71 narzędzi coachingowych z materiałami online do wykorzystania w coachingu biznesowym oraz życiowym, w pracy z klientem indywidualnym i zespołowym. Zawiera wersje elektroniczne materiałów zarówno dla coacha, jak i dla klienta, umożliwiające szybki wydruk gotowych formularzy i arkuszy, a także w razie potrzeby ich dowolną edycję i modyfikację w celu dopasowania poszczególnych narzędzi do indywidualnych potrzeb konkretnych klientów. Są one dostępne na stronie www.coaching.abc.com.pl po wpisaniu zamieszczonego w segregatorze kodu aktywacyjnego. Autorzy przedstawili własne narzędzia oraz dokonali przeglądu narzędzi wykorzystywanych w różnych podejściach i stylach coachingu, od koncepcji ericksonowskich po prowokatywne, związane z praktyką opartą na dowodach (evidence-based) i z podejściem intuicyjnym. Wszystkie zaprezentowane w zestawie narzędzia stosowane w coachingu zostały przedstawione jako bogaty poznawczo i emocjonalnie proces interakcji, a nie tylko proceduralnie opisana technika. Narzędzia mają różne źródła inspiracji wywodzą się z praktyki terapeutycznej, biznesowej, edukacyjnej, z treningu sportowego, inżynierii, a nawet filozofii. Stworzone zostały na podstawie wiedzy psychologicznej, socjologicznej, zarządczej i osiągnięć metodologii badań, odwołują się też do rozwoju duchowości człowieka. Uporządkowano je według kryterium celu ich zastosowania, odnosząc się do najistotniejszych aspektów procesu coachingu. W zbiorze można znaleźć materiały: służące badaniu potrzeb, wspomagające całościowe kształtowanie formy pracy z klientem, pomagające w budowaniu relacji, wspierające tworzenie i obieranie celów, ułatwiające pracę z wartościami i motywacją klienta, rozwijające kreatywność, wzbudzające pogłębioną refleksję, pomagające w przełamaniu impasu, służące monitorowaniu i ewaluacji procesu. Adresaci: Publikacja jest przeznaczona dla coachów jako źródło konkretnych narzędzi, wiedzy, inspiracji, a także wskazówek dotyczących możliwych innowacji lub udoskonaleń w pracy. To wyjątkowa pozycja na polskim rynku wydawniczym. Autorzy przekazują Czytelnikowi wypracowany przez lata praktyki zestaw narzędzi wspierających prowadzenie sesji coachingowych. Prezentowane narzędzia pochodzą z różnych nurtów coachingu. W praktyce realizowana jest tu zasada, iż punktem wyjścia powinna być konkretna osoba i jej potrzeby rozwojowe, a nie dogmatycznie traktowane podstawy teoretyczne szkoły, z której wywodzi się coach. Najważniejsze narzędzie coacha stanowi jego osobowość to prawda, której nie sposób zakwestionować. Ważna jest jednak także znajomość innych narzędzi przedstawiana książka może stać się nieocenioną pomocą w tej dziedzinie. dr Małgorzata Sidor-Rządkowska

TematykaEkonomia Biznes

AutorzySylwia Rogala-MarciniakŁukasz T. Marciniak

WydawnictwoWolters Kluwer

Rok wydania2013

ISBN978-83-264-6092-0

790C3AF9EB

Specyficzne kody

ISBN
978-83-264-6092-0