• Nowy

Public relations we współczesnym świecie:

31,77 zł
Brutto

AutorzyJerzy Olędzki

ISBN978-83-7545-319-5

Rok wydania2011

Strony260

Językipolski

Nr produktu4D5D5B76EB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Kupując ten produkt możesz zebrać 31 punktów lojalnościowych . Twój koszyk będzie zawierał 31 punktów Punkty możesz wymienić na kod rabatowy 0,31 zł .


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

Z ogromnym uznaniem należy przyjąć książkę pod redakcją naukową prof. dr. hab. Jerzego Olędzkiego, która wnosi nowe spojrzenie na teorię i praktykę public relations. Dużą zaletą publikacji jest właściwe w swych proporcjach ujęcie teoretyczne (nie tylko ze względu na tekst guru współczesnego public relations J. E. Gruniga z USA) ale i empiryczne (badania własne młodych uczonych i praktyków z Polski). Istotne wyeksponowanie rozważań światowych autorytetów w dziedzinie PR jest wielką zaletą książki i jej wyróżnikiem wśród innych opracować tego typu na polskim rynku. prof. dr hab. Wiesław Ł. Macierzyński Publikacja powstała we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.

TematykaSocjologia

AutorzyJerzy Olędzki

WydawnictwoAspra

Rok wydania2011

ISBN978-83-7545-319-5

4D5D5B76EB

Specyficzne kody

ISBN
978-83-7545-319-5