• Nowy

Kultura biznesu. Normy i formy

62,23 zł
Brutto

AutorzyIrena Kamińska-Radomska

ISBN978-83-01-21057-1

Rok wydania2020

Strony384

Fragment

Językipolski

Nr produktu0A8B17B5EB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Kupując ten produkt możesz zebrać 62 punktów lojalnościowych . Twój koszyk będzie zawierał 62 punktów Punkty możesz wymienić na kod rabatowy 0,62 zł .


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

Od pierwszego wydania Kultury biznesu minęło prawie 10 lat. Choć podstawowe zasady zachowań ludzkich w sytuacjach służbowych nie uległy zmianie, to jednak konieczna jest aktualizacja uwzględniająca współczesne zachowania w świecie biznesu. W nowym wydaniu omówione zostały m.in. najczęściej popełniane błędy w oficjalnej korespondencji mailowej, zagadnienia związane z komunikowaniem się w mediach społecznościowych, różnice kulturowe w których trzeba pamiętać, szczególnie w kontaktach międzynarodowych. Przykłady zawarte w książce dotyczą przede wszystkim sytuacji służbowych. Odwołania do sfery towarzyskiej znalazły się jednak wszędzie tam, gdzie wymagała tego konfrontacja sytuacji służbowych i prywatnych. Publikacja ma charakter normatywny, choć niektóre zagadnienia o większym znaczeniu kulturowym niepozbawione są podejścia opisowego, co pozostawia Czytelnika z własnymi wyborami odpowiednich zachowań w zależności od sytuacji, w której się znajdzie.

TematykaPoradniki

AutorzyIrena Kamińska-Radomska

WydawnictwoWydawnictwo Naukowe PWN

Rok wydania2020

ISBN978-83-01-21057-1

0A8B17B5EB

Specyficzne kody

ISBN
978-83-01-21057-1