• Nowy

Marketing produktu politycznego

25,46 zł
Brutto

AutorzyKarol Zajdowski

ISBN978-83-8017-172-5

Rok wydania2017

Strony354

Fragment

Językipolski

Nr produktuAF1F1EA9EB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Kupując ten produkt możesz zebrać 25 punktów lojalnościowych . Twój koszyk będzie zawierał 25 punktów Punkty możesz wymienić na kod rabatowy 0,25 zł .


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

Autor dokonuje analizy porównawczej marketingu politycznego i ekonomicznego. Powstaje pytanie czy „produkt polityczny” jest przynajmniej w takiej części zbliżony do klasycznego produktu ekonomicznego, że uzasadnia to wykorzystanie technik i narzędzi marketingu w świecie polityki. Jeżeli tak, to na ile produkty te są do siebie podobne i w jakich aspektach się różnią? Autor stawia tezę, że produkt polityczny jest podobny do produktu z rynku dóbr i usług – w niektórych aspektach w pełni, w innych częściowo, w jeszcze innych występują między nimi wyraźne różnice. Tak postawiona teza pozwala pomóc w rozwiązaniu problemu zakresu możliwości wykorzystania marketingu w polityce.

TematykaPolityka

AutorzyKarol Zajdowski

WydawnictwoElipsa Dom Wydawniczy i Handlowy

Rok wydania2017

ISBN978-83-8017-172-5

AF1F1EA9EB

Specyficzne kody

ISBN
978-83-8017-172-5