• Nowy

Strategie instytucji kultury wobec niezadowolenia i bojkotów konsumenckich

0,00 zł
Brutto

AutorzyArtur Modliński

ISBN978-83-8142-620-6

Rok wydania2019

Strony266

Fragment

Językipolski

Nr produktu8BBC5111EB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Za ten produkt nie ma punktów lojalnościowych


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

Bojkoty towarzyszyły życiu ekonomicznemu człowieka od stuleci, jednak wraz z rozwojem Internetu i nowych technologii ich częstotliwość systematycznie rośnie. Od bostońskiej herbatki przez walkę z apartheidem aż po uliczne demonstracje i sabotaże względem KFC, Abercrombie & Fitch czy ExxonMobil autor prezentuje przyczyny, mechanizmy i konsekwencje bojkotów z punktu widzenia współczesnych konsumentów oraz firm. Książka jest pierwszą zarówno na polskim, jak i zagranicznym rynku wydawniczym, w której ukazano bojkoty pracowników i konsumentów z perspektywy zarządzania, a także rozszerzono tę tematykę o nieporuszany dotąd wątek – bojkoty instytucji kultury.

TematykaEkonomia Biznes

AutorzyArtur Modliński

WydawnictwoWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

Rok wydania2019

ISBN978-83-8142-620-6

8BBC5111EB