• Nowy

Zachowania konsumpcyjne ludzi w wieku starszym

1,42 zł
Brutto

AutorzyMarcin Świtała

ISBN978-83-7246-639-6

Rok wydania2011

Strony201

Języki

Nr produktu85718417EB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Kupując ten produkt możesz zebrać 1 punkt lojalnościowy . Twój koszyk będzie zawierał 1 punkt Punkty możesz wymienić na kod rabatowy 0,01 zł .


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

Głównym celem pracy jest ocena zachowań konsumpcyjnych ludzi w wieku starszym. Podjęty problem badawczy zrealizowano na podstawie danych pozyskanych z badań bezpośrednich (ilościowych i jakościowych). Podmiotem badania stali się konsumenci indywidualni, którzy ukończyli 60. rok życia. W badaniu skoncentrowano się na preferencjach nabywczych i postawach ludzi starszych wobec różnych dóbr i usług konsumpcyjnych. Zbadano także sytuację społeczną seniorów oraz oceniono ich subiektywny stan zdrowia, a także sprawność fizyczną i intelektualną. Jednym z celów badania było poznanie opinii respondentów na temat przeobrażeń na rynku oraz zdobycie informacji o wpływie narzędzi marketingowych na ich zachowania. Ważnym zadaniem badawczym była także ocena sytuacji materialnej, struktury miesięcznych wydatków budżetowych oraz przebiegu procesu decyzyjnego. Dzięki badaniom psychologicznym stworzono psychospołeczny profil starszych konsumentów.

TematykaEkonomia Biznes

AutorzyMarcin Świtała

WydawnictwoWydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach

Rok wydania2011

ISBN978-83-7246-639-6

85718417EB

Specyficzne kody

ISBN
978-83-7246-639-6