• Nowy

Polityka w mediach

22,63 zł
Brutto

ISBN978-83-8017-137-4

Rok wydania2016

Strony286

Fragment

Językipolski

Nr produktu2B902961EB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Kupując ten produkt możesz zebrać 22 punktów lojalnościowych . Twój koszyk będzie zawierał 22 punktów Punkty możesz wymienić na kod rabatowy 0,22 zł .


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

Przedmiotem studiów składających się na publikację jest problematyka rozmaitych związków zachodzących między polityką a mediami. Autorzy podjęli w swych rozważaniach szerokie spektrum zagadnień – od analizy wizerunku poszczególnych polityków i partii politycznych, poprzez badania dyskursu medialnego ukazującego walkę polityczną, zagadnienia historyczne (cenzura), aż po najnowsze medialne wyzwania, dotyczące przenikania polityki w obszar Internetu i nowych mediów. Do najistotniejszych zagadnień należy zaliczyć te, które odnoszą się do ukazania medialnych mechanizmów manipulacji. Owe zabiegi nie tylko przeczą podstawowemu posłannictwu mediów, czyli przekazywaniu prawdy, ale umyślnie wykorzystują je do szerzenia kłamstw i opinii, których intencją jest celowe manipulowanie świadomością odbiorców. Przedmiotowe traktowanie mediów przez polityków wydaje się jednym z największych zagrożeń demokracji w XXI wieku.

TematykaPolityka

WydawnictwoElipsa Dom Wydawniczy i Handlowy

Rok wydania2016

ISBN978-83-8017-137-4

2B902961EB

Specyficzne kody

ISBN
978-83-8017-137-4