• Nowy

Komunikacja polityczna w amerykańskich kampaniach wyborczych

62,23 zł
Brutto

AutorzyTomasz Płudowski

ISBN978-83-01-17726-3

Rok wydania2008

Strony288

Fragment

Językipolski

Nr produktu70ECB46BEB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Kupując ten produkt możesz zebrać 62 punktów lojalnościowych . Twój koszyk będzie zawierał 62 punktów Punkty możesz wymienić na kod rabatowy 0,62 zł .


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

Pierwsze w polskiej literaturze wszechstronne ujęcie zagadnienia komunikacji politycznej w amerykańskich kampaniach wyborczych! Książka: - przedstawia amerykański system medialny; - ukazuje praktykę oraz ocenę kampanii z perspektywy jej głównych uczestników: konsultantów politycznych, dziennikarzy oraz obywateli; - szczegółowo analizuje zawartość, regulacje oraz wpływ wszystkich czterech najważniejszych rodzajów przekazów wyborczych: spotów telewizyjnych, debat, programów informacyjnych, stron internetowych; - odpowiada na pytanie, w jakim stopniu przekazy medialne zawierają treści merytoryczne oraz czy dobrze służą obywatelom; - omawia zjawisko kryzysu komunikacji wyborczej; - zawiera propozycje reform systemu komunikacji politycznej. Publikacja interesująca dla studentów dziennikarstwa i nauk politycznych, stosunków międzynarodowych, uzupełniających studiów i kursów z zakresu marketingu politycznego, reklamy politycznej. Zainteresować może socjologów i badaczy kampanii wyborczych (sondażystów). (Z recenzji wydawniczej prof. zw. dr hab. Tomasza Gobana-Klasa)

TematykaEdukacja

AutorzyTomasz Płudowski

WydawnictwoWydawnictwo Naukowe PWN

Rok wydania2008

ISBN978-83-01-17726-3

70ECB46BEB

Specyficzne kody

ISBN
978-83-01-17726-3