• Nowy

Relacje sieci handlu detalicznego z klientami i dostawcami na tle uwarunkowań globalnych i lokalnych

23,91 zł
Brutto

AutorzyKatarzyna Bilińska-Reformat

ISBN978-83-7875-233-2

Rok wydania2015

Strony261

Językipolski

Nr produktu18FB7FAFEB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Kupując ten produkt możesz zebrać 23 punktów lojalnościowych . Twój koszyk będzie zawierał 23 punktów Punkty możesz wymienić na kod rabatowy 0,23 zł .


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

W pracy wyróżniono dwie części: teoretyczną oraz empiryczną (chociaż podział ten jest nieostry). Rozdziały pierwszy i drugi mają charakter teoretyczny (i opisowy), zaś rozdziały trzeci i czwarty mają charakter empiryczny. W rozdziale pierwszym zaprezentowano podstawowe pojęcia związane z relacjami podmiotów gospodarujących, a w drugim skupiono się na zagadnieniach związanych z sieciami handlu detalicznego oraz ich relacjami z otoczeniem. W rozdziale trzecim opisano teoretyczne ujęcia procesów globalizacyjnych ze szczególnym uwzględnieniem sfery handlu oraz dokonano identyfikacji czynników lokalnych i globalnych wpływających na kształtowanie relacji z dostawcami i klientami. W rozdziale czwartym zaprezentowano wyniki empirycznych badań własnych autorki prowadzonych w latach 2006-2013, dotyczących kształtowania relacji sieci z klientami i dostawcami.

TematykaEkonomia Biznes

AutorzyKatarzyna Bilińska-Reformat

WydawnictwoWydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach

Rok wydania2015

ISBN978-83-7875-233-2

18FB7FAFEB

Specyficzne kody

ISBN
978-83-7875-233-2