• Nowy

Zjawiska propagandy i manipulacji w prasie, telewizji, radiu i Internecie. Tom III

0,00 zł
Brutto

ISBN978-83-8331-950-6

Rok wydania2025

Strony76

Fragment

Językipolski

Nr produktu496E9279EB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Za ten produkt nie ma punktów lojalnościowych


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

Wobec wzmagającej się współcześnie polaryzacji społecznej (w rezultacie silnych oddziaływań polityczno-ideologicznych, jak również propagandowych w realiach wojny hybrydowej) publikowane badania medioznawców odgrywają ważną rolę edukacyjną w zakresie komunikacji społecznej, szczególnie językowych wymiarów oddziaływania medialnego. Przyczyniają się bowiem do rozwoju świadomego i krytycznego odbioru mediów, przeciwstawnego negatywnym skutkom wszechobecnej, zamierzonej manipulacji oraz intensywnej dezinformacji. Wnioski z prezentowanych badań służą pomocą w tworzeniu takich medialnych przestrzeni informacyjnych, które będą wspierały rozwój społeczeństwa obywatelskiego. Z recenzji dr. hab. Arkadiusza Dudziaka, prof. UWM Wszyscy Autorzy i wszystkie Autorki, mimo że są młodymi adeptami i adeptkami nauki, reprezentują jednak już całkiem wysoki poziom dojrzałej naukowej refleksji, korzystnie kształtujący się oraz obiecujący warsztat naukowy. Dobrze orientują się w dotychczasowym stanie wiedzy na temat podejmowanych zagadnień i krytycznie potrafią go wyzyskać. Z recenzji prof. dr. hab. Dariusza Rotta

TematykaLiteraturoznawstwo

WydawnictwoWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

Rok wydania2025

ISBN978-83-8331-950-6

496E9279EB

Specyficzne kody

ISBN
978-83-8331-950-6