• Nowy

Media społecznościowe w amatorskim klubie piłkarskim

35,02 zł
Brutto

AutorzyMateusz Sobiech

ISBN978-83-227-9888-1

Rok wydania2025

Strony334

Fragment

Językipolski

Nr produktu21062ABAEB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Kupując ten produkt możesz zebrać 35 punktów lojalnościowych . Twój koszyk będzie zawierał 35 punktów Punkty możesz wymienić na kod rabatowy 0,35 zł .


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

Futbol to zarówno sport, jak i komercyjna machina generująca astronomiczne dochody. Na całym świecie zarejestrowanych jest blisko 265 mln zawodników, z czego zdecydowana większość to amatorzy. Nieprofesjonalne wydanie piłki nożnej to powrót do korzeni tej dyscypliny – najważniejsze są pasja, integracja, radość z gry oraz poczucie wspólnoty. W tym procesie istotną rolę odgrywają media społecznościowe, ponieważ za ich pośrednictwem niejednokrotnie o niewielkiej wiejskiej drużynie może usłyszeć cały świat.

TematykaSocjologia

AutorzyMateusz Sobiech

WydawnictwoUMCS

Rok wydania2025

ISBN978-83-227-9888-1

21062ABAEB

Specyficzne kody

ISBN
978-83-227-9888-1