• Nowy

Obsługa klientów. Kwalifikacja AU.20 (A.18)

20,80 zł
Brutto

AutorzyIwona Wielgosik

ISBN978-83-67041-05-8

Rok wydania2018

Strony205

Fragment

Językipolski

Nr produktuD5D9BCD8EB

ZabezpieczenieDL-nodrm

Format

redeem

Kupując ten produkt możesz zebrać 20 punktów lojalnościowych . Twój koszyk będzie zawierał 20 punktów Punkty możesz wymienić na kod rabatowy 0,20 zł .


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

W podręczniku opisano: – zasady obsługi klientów (charakterystykę zawodu sprzedawcy, metody sprzedaży, rozmowę sprzedażową, organizację pracy w sklepie), – promocję towarów (reklamę, funkcje opakowań, sprzedaż osobistą, kształtowanie wizerunku firmy, targi i wystawy), – realizację transakcji kupna-sprzedaży (formy zapłaty za towar i formy rozliczeń, sprzedaż ratalną, dowody sprzedaży, rozliczenie utargu, kasy fiskalne i programy do obsługi sprzedaży), – ochronę prawną konsumenta (prawa konsumenta, umowy sprzedaży, wady towarów, gwarancję jakości towarów, postępowanie reklamacyjne, instytucje ochrony praw konsumenta). Pytania testowe i zadania zamieszczone na końcu każdego działu pomogą opanować wiedzę i umiejętności praktyczne z zakresu obsługi klientów.

TematykaPodręczniki szkolne

AutorzyIwona Wielgosik

WydawnictwoEmpi2

Rok wydania2018

ISBN978-83-67041-05-8

D5D9BCD8EB

Specyficzne kody

ISBN
978-83-67041-05-8