• Nowy

Psychologiczne paradygmaty korzystania z mediów społecznościowych

77,22 zł
Brutto

AutorzyNatalia Dąbrowa

ISBN978-83-01-24317-3

Rok wydania2025

Strony276

Fragment

Językipolski

Nr produktu1165DE1AEB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Kupując ten produkt możesz zebrać 77 punktów lojalnościowych . Twój koszyk będzie zawierał 77 punktów Punkty możesz wymienić na kod rabatowy 0,77 zł .


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

Psychologiczne paradygmaty korzystania z mediów społecznościowych to jedna z nielicznych publikacji na polskim rynku, która łączy rzetelną analizę naukową z praktycznym podejściem psychoterapeutycznym. Książka dostarcza odpowiedzi na pytania, w jaki sposób media społecznościowe wpływają na naszą psychikę, samoocenę, relacje z innymi i zdolność do samoregulacji emocji. Unikalność tej pozycji polega na tym, że nie tylko diagnozuje problem, ale również pokazuje narzędzia do zmiany – oparte na terapii poznawczo-behawioralnej. Autorka analizuje wpływ takich czynników jak cechy osobowości, style przywiązania, samoocena, motywacja osiągnięć i kompetencje społeczne na sposób korzystania z mediów. Czytelnik otrzymuje także wyniki autorskich badań empirycznych oraz rozdział z konkretnymi technikami samokontroli, które mogą pomóc w budowaniu zdrowszej relacji z technologią. W mojej ocenie treść zawarta w monografii uwrażliwia czytelnika na zagadnienia związane z nadmiernym korzystaniem z Internetu, a wnioski płynące z badań dowodzą o konieczności ochrony zdrowia psychicznego. prof. dr hab. Stanisława Steuden (z recenzji) To książka dla osób profesjonalnie związanych z psychologią i edukacją – psychologów, terapeutów, pedagogów, badaczy, studentów kierunków społecznych – ale także dla wszystkich, którzy chcą lepiej zrozumieć swoje zachowania online i zadbać o psychiczny dobrostan w cyfrowym świecie.

TematykaPsychologia

AutorzyNatalia Dąbrowa

WydawnictwoWydawnictwo Naukowe PWN

Rok wydania2025

ISBN978-83-01-24317-3

1165DE1AEB

Specyficzne kody

ISBN
978-83-01-24317-3