• Nowy

Reklamacja usług transportowych - co zrobić, gdy ją otrzymamy

20,56 zł
Brutto

AutorzyDariusz Lotz

ISBN978-83-8409-186-9

Rok wydania2025

Strony22

Fragment

Językipolski

Nr produktu8E77816AEB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Kupując ten produkt możesz zebrać 20 punktów lojalnościowych . Twój koszyk będzie zawierał 20 punktów Punkty możesz wymienić na kod rabatowy 0,20 zł .


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

Otrzymanie reklamacji może być stresującym momentem dla każdego przewoźnika. Ten e-book to praktyczny przewodnik, który pomoże Ci przejść przez cały proces – od momentu wpłynięcia reklamacji po jej skuteczne rozpatrzenie. Dowiesz się, kiedy i w jakiej formie reklamacje mogą zostać zgłoszone, jakie obowiązki ciążą na przedsiębiorcy, jak wygląda procedura w przewozach międzynarodowych oraz jak uniknąć zbędnych wypłat odszkodowań. To niezbędna lektura dla każdej firmy transportowej.

TematykaPrawo Książki dla praktyków

AutorzyDariusz Lotz

WydawnictwoWiedza i Praktyka

Rok wydania2025

ISBN978-83-8409-186-9

Dariusz Lotz
8E77816AEB

Specyficzne kody

ISBN
978-83-8409-186-9