• Nowy

Wykorzystanie doświadczeń pacjentów oraz opinii kluczowego personelu w zarządzaniu jakością w opiece zdrowotnej w Polsce

13,91 zł
Brutto

AutorzyMateusz Modrak

ISBN978-83-971237-0-0

Rok wydania2024

Strony125

Fragment

Językipolski

Nr produktu3BD041FFEB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Kupując ten produkt możesz zebrać 13 punktów lojalnościowych . Twój koszyk będzie zawierał 13 punktów Punkty możesz wymienić na kod rabatowy 0,13 zł .


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

Intencją, która przyświecała mi podczas pisania pracy dyplomowej o wykorzystaniu doświadczeń pacjentów i opinii kluczowego personelu w zarządzaniu jakością w opiece zdrowotnej w Polsce było nadanie treści możliwie praktycznego wymiaru, stąd wielu z Państwa, być może, odnajdzie w niej refleksje zbieżne ze swoimi doświadczeniami i odpowiedź, w jaki sposób są one lub mogą być wykorzystywane przez personel w podmiotach leczniczych w zarządzaniu jakością. Informacje zwrotne od pacjentów potrafią zaskoczyć, każdy bowiem zwraca uwagę na inne detale, a one są ważne. Temat ten, jestem przekonany, powinien być obecny w dyskusji i nieustannie zachęcać jej uczestników do tego, abyśmy wzajemnie się poznawali i rozumieli, udoskonalali procesy i stawali się lepszymi w tym, czym się zajmujemy, co będzie z korzyścią dla wszystkich, bo podział na personel i pacjentów wydaje się niewłaściwy. Podstawowa Opieka Zdrowotna, Podstawowe Zabezpieczenie Szpitalne i Ambulatoryjna Opieka Specjalistyczna to przestrzenie, które dotyczą nas wszystkich. * Dochód ze sprzedaży książki autor przekaże na cele Fundacji Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy.

TematykaMedycyna

AutorzyMateusz Modrak

WydawnictwoWydawnictwo e-bookowo

Rok wydania2024

ISBN978-83-971237-0-0

3BD041FFEB

Specyficzne kody

ISBN
978-83-971237-0-0