• Nowy

Aspekty prawne reklamy w social mediach

0,00 zł
Brutto

ISBN978-83-66723-68-9

Rok wydania2023

Strony196

Językipolski

Nr produktu911F3A5CEB

ZabezpieczenieDL-nodrm

Format

redeem

Za ten produkt nie ma punktów lojalnościowych


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

Publikację poświęcono reklamie w social mediach. Aktualnie w dobie mediów społecznościowych treści tam prezentowane są nastawione na odbiorców, a tworzone profile umożliwiają gromadzenie milionów osób. W social mediach reklama, autopromocja, lokowanie produktu, crosspromocja to formy prowadzenia promocji. To właśnie taki przekaz pozwala kierować wyborem odbiorcy, wpływać na jego decyzje. Jednak czy zachęcanie do nabycia produktów lub skorzystania z usług przez influencerów bez wskazania informacji o komercyjnej współpracy, gdy taka została zawarta, jest zgodne z prawem? W monografii przedstawiono szczegółową analizę wszystkich aspektów dotyczących reklamy w social mediach, w tym w szczególności: prawidłowego oznaczania treści reklamowych, warunków współpracy komercyjnej, autopromocji, prezentów i paczek PR, rekomendacji UOKiK, sposobów informowania użytkowników o oznaczaniu treści komercyjnych.

TematykaPrawo Książki dla praktyków

WydawnictwoUczelnia Łazarskiego

Rok wydania2023

ISBN978-83-66723-68-9

911F3A5CEB

Specyficzne kody

ISBN
978-83-66723-68-9