• Nowy

50 praw marketingu Kotarbińskiego

0,00 zł
Brutto

AutorzyJacek Kotarbiński

ISBN978-83-01-23484-3

Rok wydania2024

Czas6:58:22

Fragment

Językipolski

Nr produktuD847CE2FAB

ZabezpieczenieDL-wm

Format

redeem

Za ten produkt nie ma punktów lojalnościowych


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

Jacek Kotarbiński swoją nową książką udowadnia, że świat marketingu ma swojego Murphy’ego i własne prawa, o których można mówić rzeczowo, a przy tym lekko i z humorem. „50 praw marketingu Kotarbińskiego” to wyjątkowo praktyczna publikacja dedykowana przedsiębiorcom, właścicielom firm, zarządom, zespołom marketingu i każdemu, kto uważa, że marketing jest ważny w jego pracy. Autor zebrał w niej 30 lat swojego doświadczenia zawodowego. W żartobliwej formie przedstawia nieformalne „prawa” rządzące działaniami marketingowymi. „50 praw marketingu Kotarbińskiego” to zbiór bardzo konkretnych i cennych wskazówek dla przedsiębiorców małych, dużych i średnich oraz marketerów. Wszystkie inspirowane praktyką zawodową autora, wzbogacone anegdotami i przykładami z życia.

TematykaEkonomia Biznes

AutorzyJacek Kotarbiński

LektorMaciej Więckowski

WydawnictwoWydawnictwo Naukowe PWN

Rok wydania2024

ISBN978-83-01-23484-3

D847CE2FAB