• Nowy

UX writing. Moc języka w produktach cyfrowych

63,76 zł
Brutto

AutorzyWojciech Aleksander

ISBN978-83-289-1062-1

Rok wydania2024

Czas9:53:27

Fragment

Językipolski

Nr produktuC37CEFEDAB

ZabezpieczenieDL-wm

Format

redeem

Kupując ten produkt możesz zebrać 63 punktów lojalnościowych . Twój koszyk będzie zawierał 63 punktów Punkty możesz wymienić na kod rabatowy 0,63 zł .


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

Gdy piszesz, myśl o ludziach. To się opłaca! UX writing, choć jest terminem angielskim, na dobre rozgościł się w polskiej rzeczywistości projektowania doświadczeń. Treści związane z produktami istniały zawsze i we wszystkich kanałach. Jednak nigdy dotąd nie miały szansy być tak dobre, jak obecnie. Osoby wyspecjalizowane w tej dziedzinie sprawiają, że z oprogramowania można korzystać z pełnym zrozumieniem i może nawet zadowoleniem. Tworzenie treści dla aplikacji wydaje się trudne ― i trochę tak jest. Jednak z właściwym wsparciem, na przykład takim jak ten poradnik, odpowiednio zadbasz o ludzkie emocje przy użyciu słów i klarownych komunikatów. Kto wie, może nabierzesz w tej sztuce takiej biegłości, że UX writing stanie się Twoim sposobem na zawodowe życie? Uwaga! Ten poradnik powstał specjalnie z myślą o polskich realiach i tekstach polskojęzycznych, jednak większość zawartych tu wskazówek, o ile nie dotyczą stricte gramatyki polskiej, można bez problemu zastosować do produktów anglojęzycznych czy innych z kręgu kultury zachodniej.

TematykaEkonomia Biznes

AutorzyWojciech Aleksander

LektorMaciej Marcinkowski

WydawnictwoOnepress

Rok wydania2024

ISBN978-83-289-1062-1

C37CEFEDAB

Specyficzne kody

ISBN
978-83-289-1062-1