• Nowy

Doskonalenie jakości usług przewodnickich w dobie pandemii

54,73 zł
Brutto

ISBN978-83-67400-61-9

Rok wydania2023

Strony436

Fragment

Językipolski

Nr produktu5EBC6A40EB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Kupując ten produkt możesz zebrać 54 punktów lojalnościowych . Twój koszyk będzie zawierał 54 punktów Punkty możesz wymienić na kod rabatowy 0,54 zł .


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

W prezentowanej monografii skupiono się na przedstawieniu możliwości doskonalenia jakości pracy przewodnickiej (pilockiej). Książka ma na celu przedstawienie wieloaspektowego podejścia do doskonalenia kompetencji przewodnickich (pilockich) i jego roli w promowaniu turystyki przyjazdowej i wyjazdowej. Ze względu na zmiany społeczno-ekonomiczne będące następstwem pandemii COVID-19 położono nacisk na wskazanie zmian w organizacji ruchu turystycznego i powstanie nowych trendów wynikających z ograniczeń dotyczących przemieszczania się. W publikacji omówiono m.in. takie zagadnienia, jak: wiedza żywieniowa dotycząca turystyki, zróżnicowanie możliwości wykorzystania herbaty w turystyce; grzybobranie jako forma sylwaturystyki; ocena jakości sensorycznej i stopnia akceptacji nowych produktów kuchni fusion z kiszonych warzyw i owoców; nanoturystyka – nanomateriały i nanotechnologie w turystyce; różnicowanie możliwości wykorzystania herbaty w turystyce; dostosowania społeczne do potrzeb turystyki dostępnej; witraże wrocławskich kościołów jako produkt turystyczny; barokowe kaplice grobowe i epitafia we wrocławskich kościołach; Wrocław miastem św. Edyty Stein – patronki Europy

TematykaEkonomia Biznes

WydawnictwoWydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Rok wydania2023

ISBN978-83-67400-61-9

5EBC6A40EB

Specyficzne kody

ISBN
978-83-67400-61-9