• Nowy

Foundations of control 7/2007

2,60 zł
Brutto

AutorzyPraca zbiorowa

Rok wydania2007

Strony73

Językiangielski

Nr produktu5D4A7B89EP

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Kupując ten produkt możesz zebrać 2 punktów lojalnościowych . Twój koszyk będzie zawierał 2 punktów Punkty możesz wymienić na kod rabatowy 0,02 zł .


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

The paper presents the usage of symbolic methods, particularly of the variable-valued logic, to the modelling of customer expectations in consulting firms. Such models should assure the identification of expectations, their level, the structure and changes in time. Using selectors and complexes of expectations problems of the resemblance of expected and obtained outcomes of the service-process and the identification of contradictory expectations were analyzed.

TematykaEkonomia Biznes

AutorzyPraca zbiorowa

WydawnictwoWydawnictwo Politechniki Poznańskiej

Rok wydania2007

5D4A7B89EP