• Nowy

Strategie komunikowania podmiotów politycznych w Polsce w mediach społecznościowych

49,57 zł
Brutto

AutorzyMałgorzata Adamik-Szysiak

ISBN978-83-227-9119-6

Rok wydania2018

Strony538

Językipolski

Nr produktuE1D15BA1EB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Kupując ten produkt możesz zebrać 49 punktów lojalnościowych . Twój koszyk będzie zawierał 49 punktów Punkty możesz wymienić na kod rabatowy 0,49 zł .


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

Monografia Strategie komunikowania podmiotów politycznych w Polsce w mediach społecznościowych wyróżnia się pozytywnie ze względu na zaproponowaną nietuzinkową optykę łączącą w sobie wiedze medioznawczą i komunikologiczną z perspektywą politologiczną, [...] pokazuje czytelnikowi politykę rozumianą per se, ale przede wszystkim jej uwikłanie w rozmaite konteksty medialne, od których w dobie powszechnej mediatyzacji uciec nie sposób [...] Przedmiotem swojego zainteresowania dr Małgorzata Adamik-Szysiak uczyniła złoty trójkąt - media, polityków i obywateli, snując wokół tej triady rozważania. [...] Narracja wiedzie czytelnika od treści ogólnych, pozwalających umieścić rozważania badaczki w szerokim kontekście teoretycznym, ku tematyce szczegółowej, eksplorowanej w empirycznej części pracy. Kategorie analityczne, którymi posiłkuje się Autorka przekonują, że miała pomysł na tę pracę i konsekwentnie go zrealizowała, aż po etap empirycznej weryfikacji hipotez badawczych. [...] To monografia interesująca poznawczo, niebanalna, skłaniająca do twórczej refleksji [...] Połączenie ze sobą perspektywy medioznawczej z politologiczną, a także mariaż koncepcji teoretycznych - również tych najnowszych - z empirią sprawia, że rozprawę czyta się z prawdziwym zainteresowaniem. Z recenzji dr hab. Magdaleny Szpunar

TematykaSocjologia

AutorzyMałgorzata Adamik-Szysiak

WydawnictwoUMCS

Rok wydania2018

ISBN978-83-227-9119-6

E1D15BA1EB

Specyficzne kody

ISBN
978-83-227-9119-6