• Nowy

E-marketing terytorialny. Teoria i praktyka

34,64 zł
Brutto

AutorzyEwelina Kancik-Kołtun

ISBN978-83-7784-919-4

Rok wydania2017

Strony382

Językipolski

Nr produktu165A16B2EB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Kupując ten produkt możesz zebrać 34 punktów lojalnościowych . Twój koszyk będzie zawierał 34 punktów Punkty możesz wymienić na kod rabatowy 0,34 zł .


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

Niniejsza publikacja powstała jako efekt moich zainteresowań i badań – przeprowadzonych na przestrzeni kilku lat – dotyczących problemów elektronicznej administracji samorządowej oraz partycypacji obywateli w społeczeństwie informacyjnym. Pomimo coraz częstszego stosowania przez jednostki samorządu terytorialnego i administrację publiczną dobrych praktyk zarządzania, dostrzegam, że rzadko badany jest poziom akceptacji, zadowolenia i zrozumienia u ich klienta, czyli mieszkańca, turysty, przedsiębiorcy, w związku z nowymi formami komunikowania się z nimi. Jeszcze rzadziej próbuje się poznać jego potrzeby w tym zakresie. Problem polega tym, że dzisiaj brakuje rozpoznania potrzeb społeczności lokalnej, co skutkuje obniżeniem efektywności działań wspomnianych instytucji, a daje się to zaobserwować już w samym Internecie: źle/wadliwie funkcjonujące strony internetowe urzędów utrudniają bądź wręcz blokują mieszkańcom uczestnictwo w lokalnym życiu społecznym a klientom uniemożliwiają korzystanie z elektronicznych usług. Przełamywanie przez samorządy tego rodzaju barier partycypacji, blokowanie otwartości na klienta i na nowe technologie w trzech wymiarach: e-komunikacji, e-informacji i e-promocji to główny temat mojej książki. [Autorka]

TematykaPolityka

AutorzyEwelina Kancik-Kołtun

WydawnictwoUMCS

Rok wydania2017

ISBN978-83-7784-919-4

165A16B2EB

Specyficzne kody

ISBN
978-83-7784-919-4