• Nowy

Homo legens czy homo consumens?

25,57 zł
Brutto

ISBN978-83-7784-570-7

Rok wydania2014

Strony229

Językipolski

Nr produktu775C38E9EB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Kupując ten produkt możesz zebrać 25 punktów lojalnościowych . Twój koszyk będzie zawierał 25 punktów Punkty możesz wymienić na kod rabatowy 0,25 zł .


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

: Jaki jest status książki w zmediatyzowanej kulturze konsumpcyjnej? Czy utraciła ona uprzywilejowaną dlań pozycję, przestała być dominującym nośnikiem informacji oraz podstawową formą spędzania czasu wolnego? A może jednak stale zajmuje znaczące miejsce, podlegając rozmaitym wpływom nowoczesnych przekaźników i technologii, sama w sposób istotny oddziałując na ich kształt, rozwój i funkcjonowanie? Celem niniejszej książki jest próba odpowiedzi na powyższe pytania i podjęcie dyskusji nad tożsamością czytelnika i książki w społeczeństwie konsumpcyjnym, kondycją współczesnego czytelnictwa w kontekście kultury wyrastającej z transformacji mechanizmów generujących nowe formy konsumpcji oraz dokonanie diagnozy stanu kultury czytelniczej na początku XXI wieku.

TematykaBibliotekoznawstwo

WydawnictwoUMCS

Rok wydania2014

ISBN978-83-7784-570-7

775C38E9EB

Specyficzne kody

ISBN
978-83-7784-570-7