• Nowy

Badania marketingowe. Pojęcia, metody, narzędzia

76,39 zł
Brutto

AutorzyEwa Więcek-Janka

ISBN978-83-7775-586-0

Rok wydania2020

Strony266

Językipolski

Nr produktu49516D3EEB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Kupując ten produkt możesz zebrać 76 punktów lojalnościowych . Twój koszyk będzie zawierał 76 punktów Punkty możesz wymienić na kod rabatowy 0,76 zł .


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

Każde przedsiębiorstwo funkcjonujące zgodnie z regułami wolnego rynku dąży do zdobycia przewagi konkurencyjnej, kreowania wizerunku własnej marki i oczywiście do zysku. Opra-cowanie strategii zapewniającej osiąganie takich celów nie byłoby możliwe, gdyby nie infor-macja, którą z jednej strony przedsiębiorstwo dzieli się z rynkiem (promocja) i którą z drugiej strony stara się zdobyć, gromadzi i analizuje. Takie „ssanie” informacji ujęto w systemie badań przedsiębiorstwa. Podstawowym zbiorem działań opartych na wykorzystaniu informacji są działania marketingowe. American Marketing Association określa marketing jako „planowa-nie, koordynację i kontrolę wszystkich aktywnych przedsiębiorstw działających na istniejącym i potencjalnym rynku, gdzie przez trwałe zaspokojenie potrzeb klientów powinny zostać zrea-lizowane cele przedsiębiorstwa”.

TematykaEkonomia Biznes

AutorzyEwa Więcek-Janka

WydawnictwoWydawnictwo Politechniki Poznańskiej

Rok wydania2020

ISBN978-83-7775-586-0

49516D3EEB

Specyficzne kody

ISBN
978-83-7775-586-0