• Nowy

StoryTalking

49,73 zł
Brutto

AutorzyMirosław Urban

ISBN978-83-01-23401-0

Rok wydania2023

Strony200

Fragment

Językipolski

Nr produktu106BD788EB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Kupując ten produkt możesz zebrać 49 punktów lojalnościowych . Twój koszyk będzie zawierał 49 punktów Punkty możesz wymienić na kod rabatowy 0,49 zł .


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

Storytelling to narzędzie znane i wykorzystywane przede wszystkim w marketingu, reklamie, sprzedaży i budowaniu marek organizacji czy produktów. Książka „Storytalking. Narracyjna supermoc lidera” Mirosława Urbana ma na celu pokazanie, jak różnorodne narracje (historie, anegdoty, case study, badania, przypowieści, itp.) można wykorzystać nie tylko w wystąpieniach publicznych, takich jak konferencje czy wykłady, ale również podczas prowadzenia warsztatów i szkoleń, spotkań zespołów, rozmów menedżerów z pracownikami, rozmów rozmów sprzedażowych czy podczas autoprezentacji lub rozmów networkingowych. Książka została napisana dla wszystkich, którzy pracują z ludźmi, a ich praca polega na rozmowach, nawiązywaniu relacji, przekonywaniu, uczeniu, sprzedawaniu, inspirowaniu. To niezbędne źródło wiedzy dla menedżerów, kierowników, sprzedawców, trenerów, mówców, psychologów, coachów, konsultantów, działów HR.

TematykaEkonomia Biznes

AutorzyMirosław Urban

WydawnictwoWydawnictwo Naukowe PWN

Rok wydania2023

ISBN978-83-01-23401-0

106BD788EB

Specyficzne kody

ISBN
978-83-01-23401-0