• Nowy

Nowe media w międzykulturowej komunikacji społecznej na pograniczu polsko-czeskim

0,00 zł
Brutto

AutorzyPaulina Żmijowska

ISBN978-83-7875-871-6

Rok wydania2023

Strony127

Językipolski

Nr produktu4BF5FB46EB

ZabezpieczenieDL-nodrm

Format

redeem

Za ten produkt nie ma punktów lojalnościowych


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

W niniejszej publikacji o charakterze interdyscyplinarnym podjęto temat współpracy czesko-polskiej przede wszystkim w wymiarze kulturowym na pograniczu oraz jej recepcji w nowych mediach. Głównym celem było sprawdzenie, w jaki sposób badani respondenci oceniają i postrzegają organizację wspólnych wydarzeń kulturalnych na wybranym obszarze pogranicza czesko-polskiego. Istotne w rozważaniach okazało się także poznanie sposobów i form prowadzonej w nowych mediach komunikacji przez twórców wskazanych wydarzeń. W części metodologicznej przedstawiono badanie ankietowe zrealizowane w dwóch wersjach językowych (czeskiej i polskiej). Do analiz statystycznych wykorzystano program IBM SPSS Statistics 25.0. W opracowaniu materiałów i zgromadzeniu wiedzy skorzystano z bogatej literatury źródłowej dotyczącej czesko-polskiego pogranicza, historii relacji obu nacji, rozwoju nowych mediów oraz filozofii dialogu.

TematykaEkonomia Biznes

AutorzyPaulina Żmijowska

WydawnictwoWydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach

Rok wydania2023

ISBN978-83-7875-871-6

4BF5FB46EB

Specyficzne kody

ISBN
978-83-7875-871-6