• Nowy

Zjawiska propagandy i manipulacji w prasie, telewizji, radiu i Internecie. Tom II

22,74 zł
Brutto

AutorzyPaulina Czarnek-WnukZofia Nacewska

ISBN978-83-8331-219-4

Rok wydania2023

Strony132

Fragment

Językipolski

Nr produktu511B5CADEB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Kupując ten produkt możesz zebrać 22 punktów lojalnościowych . Twój koszyk będzie zawierał 22 punktów Punkty możesz wymienić na kod rabatowy 0,22 zł .


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

W zgromadzonych w publikacji tekstach naukowych padły ważne kwestie – postulaty badawcze, pytania, które mogą stanowić cenne inspiracje do dalszych rozważań. Słuszne jest założenie redakcyjne, zwerbalizowane we wstępie, że książka pozwoli poszerzyć dyskurs naukowy związany z perswazją, manipulacją czy propagandą o nowe interesujące pola badawcze, ale także pomoże uświadomić odbiorcom medialnych przekazów, jak prawidłowo odczytywać działania „producentów kontekstu”, by w pełni świadomie konsumować treści serwowane za pośrednictwem prasy, radia, telewizji czy Internetu. Z recenzji prof. dr. hab. Dariusza Rotta Jest to pozycja oryginalna, interesująca, cenna poznawczo, z walorami dydaktycznymi w obrębie nauk o komunikacji społecznej i mediach (komunikacji wizerunkowej, dziennikarstwa, medioznawstwa), socjologii i marketingu komercyjnego. Z recenzji dr. hab. Arkadiusza Dudziaka, prof. UWM

TematykaSocjologia

AutorzyPaulina Czarnek-WnukZofia Nacewska

WydawnictwoWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

Rok wydania2023

ISBN978-83-8331-219-4

511B5CADEB

Specyficzne kody

ISBN
978-83-8331-219-4