• Nowy

Biznes w kulturze − kultura w biznesie. Kreatywność w kulturze

0,00 zł
Brutto

ISBN978-83-7875-851-8

Rok wydania2023

Strony136

Języki

Nr produktuCC040980EB

ZabezpieczenieDL-nodrm

Format

redeem

Za ten produkt nie ma punktów lojalnościowych


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

Celem książki, stanowiącej pokłosie IX Ogólnopolskiej Konferencji „Biznes w kulturze – kultura w biznesie” pod tytułem „Kreatywność w kulturze”, zorganizowanej w 2022 r. przez Zespół Pieśni i Tańca „Silesianie” oraz Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach, uczyniono identyfikację różnych aspektów kreatywności w samej kulturze, jej instytucjach oraz wpływu na otoczenie. Jego realizację oparto na źródłach literaturowych, danych statystycznych, a także licznych publikacjach prasowych i internetowych. Treść opracowania tworzy dziewięć rozdziałów, poświęconych zagadnieniom m.in. kreatywności sektora kultury i jej związku z gospodarką, kreatywnych narzędzi popularyzacji nauki, promocji instytucji kultury z udziałem mediów społecznościowych, kreatywnych źródeł finansowania kultury, etyki biznesu i jej związku z kulturą organizacji, wpływu motywacji na kreatywność i zaangażowanie pracowników, kreatywnego zastosowania strategii guanxi, otwierającej polskiej jednostce kultury wejście na chiński rynek. Monografia jest skierowana przede wszystkim do studentów uczelni ekonomicznych. Jej odbiorcami mogą być ponadto zarówno pracownicy naukowi, teoretycy, jak i praktycy – menedżerowie związani na co dzień z prowadzeniem jednostek i instytucji kultury, a także zarządzający innymi instytucjami, którzy szukają inspiracji dla kreatywnych i innowacyjnych rozwiązań w swoich firmach.

TematykaEkonomia Biznes

WydawnictwoWydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach

Rok wydania2023

ISBN978-83-7875-851-8

CC040980EB

Specyficzne kody

ISBN
978-83-7875-851-8