• Nowy

Zarządzanie - komunikacja - nowoczesność

32,35 zł
Brutto

ISBN978-83-67786-48-5

Rok wydania2023

Strony288

Językiangielski polski

Nr produktuD2694C78EB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Kupując ten produkt możesz zebrać 32 punktów lojalnościowych . Twój koszyk będzie zawierał 32 punktów Punkty możesz wymienić na kod rabatowy 0,32 zł .


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

Dyskusję dotyczącą optymalizacji efektywności zarządczej współczesnych organizacji cechuje wysoki dynamizm. Teoria i praktyka poszukuje oraz wskazuje rozwiązania, których celem jest umożliwienie sprostania nowym warunkom na zmieniających się rynkach. Poszukiwane są przewagi konkurencyjne. Wdraża się i rozwija udoskonalone wzorce postępowania. Usprawnia się komunikację wewnętrzną i zewnętrzną. Zarządzanie organizacjami w ujęciu ogólnym sprowadza się do planowania, organizowania, motywowania i kontroli, a zarządzający realizują wymienione fundamentalne funkcje zarządzania wykorzystując proces komunikacji. (...) Niniejsza monografia składa się z trzech części dyskutujących zagadnienia m.in. z zakresu multilevel marketingu, komunikacji interpersonalnej, wizerunku, zarządzania zasobami ludzkimi, w tym narzędzi work-life-balance, szkoleń pracowniczych, kultury organizacyjnej oraz nowoczesnych praktyk udoskonalających zarządzanie różnorodnymi organizacjami. Przedkładana Czytelnikom monografia pt. Zarządzanie-Komunikacja-Nowoczesność jest dziełem otwartym na poszukiwania i prezentuje wyniki badań Autorów reprezentujących ośrodki akademickie, instytut badawczy oraz kadrę zarządzającą organizacji z Wrocławia, Łodzi, Zielonej Góry, Gliwic, Wałbrzycha, Lubina i Polkowic, co nadaje dziełu charakter wieloaspektowy. Układ i struktura publikacji wynika z podjętej tematyki.

TematykaEkonomia Biznes

WydawnictwoWydawnictwo Naukowe E Book

Rok wydania2023

ISBN978-83-67786-48-5

D2694C78EB

Specyficzne kody

ISBN
978-83-67786-48-5