• Nowy

Telefonem w klienta

33,24 zł
Brutto

AutorzySylwester Kućmierowski

ISBN978-83-7963-009-7

Rok wydania2015

Strony304

Językipolski

Nr produktu4AC3A339EB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Kupując ten produkt możesz zebrać 33 punktów lojalnościowych . Twój koszyk będzie zawierał 33 punktów Punkty możesz wymienić na kod rabatowy 0,33 zł .


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

Książka Telefonem w klienta. Wstęp do telemarketingu jest praktycznym przewodnikiem po jednostkach organizacyjnych obsługi telefonicznej (call center). Telefon, jako narzędzie wspomagania biznesu, stał się najbardziej powszechnym urządzeniem do kontaktu z klientami. Wiedza o efektywnej pracy z nim jest coraz większa, jednak nadal niepełna. Ta publikacja pomoże zrozumieć czytelnikowi, dlaczego tak wiele czynników ma wpływ na skuteczne tworzenie sprawnie działających struktur telemarketingowych.

TematykaEkonomia Biznes

AutorzySylwester Kućmierowski

WydawnictwoSedno

Rok wydania2015

ISBN978-83-7963-009-7

4AC3A339EB

Specyficzne kody

ISBN
978-83-7963-009-7