• Nowy

Język, Polityka, Ideologia Tom 2.

25,50 zł
Brutto

ISBN978-83-8206-542-8

Rok wydania2023

Strony165

Języki

Nr produktu7A1E2B0DEB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Kupując ten produkt możesz zebrać 25 punktów lojalnościowych . Twój koszyk będzie zawierał 25 punktów Punkty możesz wymienić na kod rabatowy 0,25 zł .


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

Słowo wstępu: Badania dyskursu politycznego i ideologicznego pozwalają lepiej zrozumieć działania władz, decyzje wyborców oraz sposób formowania się opinii publicznej. Ich interdyscyplinarny charakter wiąże się z potrzebą analizy różnorakich czynników, takich jak kontekst społeczny i kulturowy, narzędzia językowe czy percepcja i interpretacja języka przez odbiorców. Polityka i ideologia należą do sfery zagadnień niezmiernie ważnych dla współczesnej przestrzeni komunikacyjnej. O rosnącej roli komunikacji politycznej w rozpowszechnianiu poglądów ideologicznych decyduje między innymi znaczny wzrost społecznego oddziaływania technik cyfrowych. Nowoczesne narzędzia komunikowania się, np. media społecznościowe, umożliwiają multiplikowanie tekstów i szybkie rozprzestrzenianie informacji przeznaczonych dla wybranej grupy odbiorców.

TematykaPolityka

WydawnictwoWydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego

Rok wydania2023

ISBN978-83-8206-542-8

7A1E2B0DEB

Specyficzne kody

ISBN
978-83-8206-542-8