• Nowy

Klient na rynku ubezpieczeń na życie. Wybrane problemy na przykładzie województwa świętokrzyskiego

8,58 zł
Brutto

AutorzyKinga Stęplewska

ISBN978-83-7133-660-7

Rok wydania2016

Strony189

Językipolski

Nr produktuD6AFB312EB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Kupując ten produkt możesz zebrać 8 punktów lojalnościowych . Twój koszyk będzie zawierał 8 punktów Punkty możesz wymienić na kod rabatowy 0,08 zł .


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

Zasadniczym celem niniejszej książki jest identyfikacja i analiza czynników ekonomiczno-społecznych wpływających na zawarcie indywidualnej umowy ubezpieczenia na życie oraz jej kontynuację przez kolejne lata. Praca składa się z kilku rozdziałów. Rozdział pierwszy stanowi wprowadzenie do tematyki ubezpieczeniowej, systematyzuje pojęcia z zakresu ubezpieczeń i ubezpieczeń na życie, przedstawia ich klasyfikację i rodzaje dystrybucji. W kolejnym rozdziale opisano modele rynkowych zachowań klientów, a w szczególności na rynku indywidualnych ubezpieczeń na życie. Rozdział trzeci przedstawia metody przygotowania i przeprowadzenia badań ankietowych, dobór próby badawczej, sposoby opracowania i prezentacji zebranych danych. Ponadto pokazano tu również charakterystykę próby badawczej oraz zastosowanie metody analizy danych i wykorzystane wskaźniki. W ostatnim rozdziale przedstawiono praktyczne możliwości wykorzystania wyników badania, koncentrując się na relacjach pomiędzy klientem a pośrednikiem ubezpieczeniowym i zakładem ubezpieczeń na życie. Zaprezentowano również wskazania dotyczące budowy produktów ubezpieczeniowych oraz metodologii badań w zakresie zachowania konsumenta na rynku ubezpieczeń na życie. Monografia skierowana jest do wszystkich zainteresowanych problematyką funkcjonowania rynku ubezpieczeniowego. Praca uwzględnia stan prawny z 2011 r.

TematykaSocjologia

AutorzyKinga Stęplewska

WydawnictwoUniwersytet Jana Kochanowskiego

Rok wydania2016

ISBN978-83-7133-660-7

D6AFB312EB

Specyficzne kody

ISBN
978-83-7133-660-7