• Nowy

Synergistic Application of Metaphorical and Humorous Elements in Polish and English Advertising Discourse

133,76 zł
Brutto

AutorzyAnna Stwora

ISBN978-83-226-4171-2

Rok wydania2023

Strony455

Fragment

Językiangielski

Nr produktuB90E5BA1EB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Kupując ten produkt możesz zebrać 133 punktów lojalnościowych . Twój koszyk będzie zawierał 133 punktów Punkty możesz wymienić na kod rabatowy 1,33 zł .


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

Seria: Interdisciplinary Humour Research (2), ISSN 2719-8235 Celem monografii jest analiza metafory i humoru współwystępujących w multimodalnej reklamie prasowej – w języku polskim i angielskim. Punktem wyjścia refleksji jest zwrócenie uwagi na podobieństwa konceptualne w sposobach konstruowania i rozumienia zarówno humoru jak i metafory, które autorka wiąże z teorią integracji pojęciowej. Analiza zebranego materiału reklamowego pozwala przyjrzeć się synergicznemu działaniu obu zjawisk. Co więcej, badaniu poddane zostają odczucia respondentów dotyczące atrakcyjności wybranych reklam oraz stopnia ich zabawności. Uzyskane rezultaty pomagają odpowiedzieć na pytanie, jak uczestnicy badania rozumieją mechanizmy humoru i metafory w reklamie, co pozwala na zidentyfikowanie podobieństw i różnic między przykładami z każdej grupy językowej.

TematykaEkonomia Biznes

AutorzyAnna Stwora

WydawnictwoUniwersytet Śląski

Rok wydania2023

ISBN978-83-226-4171-2

Anna Stwora
B90E5BA1EB

Specyficzne kody

ISBN
978-83-226-4171-2