• Nowy

Zakazy reklamy towarów w prawie europejskim i polskim

88,05 zł
Brutto

AutorzyDominika Ewa Harasimiuk

ISBN978-83-264-0915-8

Rok wydania2011

Strony400

Językipolski

Nr produktu12109848EB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Kupując ten produkt możesz zebrać 88 punktów lojalnościowych . Twój koszyk będzie zawierał 88 punktów Punkty możesz wymienić na kod rabatowy 0,88 zł .


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

Niniejsza publikacja dotyczy problematyki zakazów reklamy towarów sensytywnych - wyrobów tytoniowych, napojów alkoholowych i produktów leczniczych. Zagadnienie to przedstawione jest na tle uregulowań prawa europejskiego i polskiego. Publikacja jest bogato ilustrowana orzecznictwem sądów unijnych oraz polskich, a przytoczone przykłady pozwalają na zrozumienie praktycznych aspektów działalności reklamowej. Praca składa się z dwóch części: w pierwszej przedstawiono ogólne rozważania dotyczące reklamy oraz zakazów jej dotyczących, a także analizę zakazów reklamy z punktu widzenia swobody przepływu towarów, druga część dotyczy regulacji zakazów poszczególnych produktów - wyrobów tytoniowych, napojów alkoholowych oraz produktów leczniczych przeznaczonych dla ludzi. Adresaci Publikacja adresowana jest do: prawników praktyków, przedsiębiorców, specjalistów branży reklamowej, pracowników naukowych, studentów i wszystkich zainteresowanych prawem reklamy.

TematykaPrawo Książki dla praktyków

AutorzyDominika Ewa Harasimiuk

WydawnictwoWolters Kluwer

Rok wydania2011

ISBN978-83-264-0915-8

12109848EB

Specyficzne kody

ISBN
978-83-264-0915-8