• Nowy

Media i poznanie

9,91 zł
Brutto

AutorzyMarcin Trybulec

ISBN978-83-242-2127-1

Rok wydania2016

Strony212

Fragment

Językipolski

Nr produktuAA929B3CEB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Kupując ten produkt możesz zebrać 9 punktów lojalnościowych . Twój koszyk będzie zawierał 9 punktów Punkty możesz wymienić na kod rabatowy 0,09 zł .


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

Książka podejmuje niezwykle ważne problemy współczesności, epoki w której większość naszych reakcji jest upośredniona symbolami pochodzącymi z mediów masowej komunikacji, a życie społeczne, łącznie z wojnami i rewolucjami, przenosi się do Internetu. Podjęte w recenzowanej tu pracy analizy mają kluczowe znaczenie dla stworzenia teorii masowej komunikacji przez to, że pokazują trafnie i oryginalnie epistemologiczny i psychologiczny jej kontekst. z recenzji prof. dra hab. Jerzego Bobryka (PAN)

TematykaFilozofia

AutorzyMarcin Trybulec

WydawnictwoUniversitas

Rok wydania2016

ISBN978-83-242-2127-1

AA929B3CEB

Specyficzne kody

ISBN
978-83-242-2127-1