• Nowy

Public Relations i marketing w sektorze publicznym

14,58 zł
Brutto

ISBN978-83-65682-17-8

Rok wydania2016

Strony27

Fragment

Językipolski

Nr produktuB9888F56EB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Kupując ten produkt możesz zebrać 14 punktów lojalnościowych . Twój koszyk będzie zawierał 14 punktów Punkty możesz wymienić na kod rabatowy 0,14 zł .


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

Niniejsza książka jest próbą refleksji nad problematyką marketingu i public relations organizacji zaliczanych do szeroko rozumianego sektora publicznego. Przynosi Czytelnikowi studia i szkice, których autorzy opisują wyzwania i możliwości, jakie wiążą się ze stosowaniem nowoczesnych narzędzi komunikacji w działalności uczelni, instytucji kultury, mediów czy placówek służby zdrowia. W pracy pomieszczono zarówno artykuły pióra badaczy-teoretyków, jak i praktyków – osób, które na co dzień implementują strategie marketingowe i public relations, zarządzając lub pracując w instytucjach publicznych. Dzięki temu omawiane zagadnienia zyskują szerszy kontekst.

TematykaSocjologia

WydawnictwoWyższa Szkoła Humanitas

Rok wydania2016

ISBN978-83-65682-17-8

B9888F56EB

Specyficzne kody

ISBN
978-83-65682-17-8