• Nowy

Prawo mediów

56,40 zł
Brutto

AutorzyPiotr ŚlęzakKatarzyna GrzybczykLeszek WilkAgnieszka Bielska-BrodziakMichał BarańskiMonika Brzozowska-PasiekaKonrad Kobyliński

ISBN978-83-8223-107-6

Rok wydania2020

Strony360

Językipolski

Nr produktuBDB13C5AEB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Kupując ten produkt możesz zebrać 56 punktów lojalnościowych . Twój koszyk będzie zawierał 56 punktów Punkty możesz wymienić na kod rabatowy 0,56 zł .


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

W publikacji szczegółowo zaprezentowano kwestie prawne dotyczące szeroko rozumianych mediów: prasy drukowanej, radia, telewizji oraz Internetu, odwołując się do regulacji krajowych i europejskich. Omówiono m.in.: zasadę wolności słowa; instytucję sprostowania prasowego; regulacje dotyczące funkcjonowania nadawców radiowych i telewizyjnych, w tym dostawców audiowizualnych usług medialnych na żądanie; reklamę w mediach; ochronę dóbr osobistych w działalności mediów; zagadnienia ochrony dzieci przed szkodliwymi dla nich treściami dostępnymi w mediach. Analizie zostały poddane także regulacje związane z zatrudnianiem dziennikarzy, procedura rejestracji dzienników i czasopism. Przedstawiono ponadto zasady budowy programu radiowego i telewizyjnego.

TematykaPrawo Książki dla praktyków

AutorzyPiotr ŚlęzakKatarzyna GrzybczykLeszek WilkAgnieszka Bielska-BrodziakMichał BarańskiMonika Brzozowska-PasiekaKonrad Kobyliński

WydawnictwoWolters Kluwer

Rok wydania2020

ISBN978-83-8223-107-6

BDB13C5AEB

Specyficzne kody

ISBN
978-83-8223-107-6