• Nowy

Reklama produktów leczniczych. Komentarz do art. 52–64 ustawy – Prawo farmaceutyczne

106,38 zł
Brutto

AutorzyJoanna DziurowiczNatalia ŁukawskaKarol PiekarczykKatarzyna ŁośKatarzyna Czyżewska

ISBN978-83-8223-230-1

Rok wydania2020

Strony322

Językipolski

Nr produktuB8F2F8C4EB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Kupując ten produkt możesz zebrać 106 punktów lojalnościowych . Twój koszyk będzie zawierał 106 punktów Punkty możesz wymienić na kod rabatowy 1,06 zł .


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

Publikacja prezentuje zasady reklamy produktów leczniczych zebrane w rozdziale 4 ustawy z 6.09.2001 r. – Prawo farmaceutyczne (Dz.U. z 2020 r. poz. 944 ze zm.). W komentarzu szczegółowo, ale zarazem bardzo praktycznie, omówiono przepisy art. 52–64 ustawy, opierając się na doświadczeniu autorów i orzecznictwie sądów oraz uwzględniając aktualną wykładnię stosowaną przez organ nadzoru nad wytwarzaniem produktów leczniczych i obrotem nimi, czyli przez Głównego Inspektora Farmaceutycznego. W opracowaniu można znaleźć odpowiedzi na następujące pytania: w jakim przypadku można przyjąć, że reklama leku wprowadza w błąd; jak ściśle należy interpretować pojęcie zgodności reklamy z Charakterystyką Produktu Leczniczego; kiedy przekaz dotyczący leku nie będzie w ogóle uznany za reklamę; czy i w jakim zakresie można sponsorować konferencje, zjazdy i kongresy naukowe kierowane do osób upoważnionych do wystawiania recept lub prowadzących obrót produktami leczniczymi. Wyjaśnienie tych zagadnień ma fundamentalne znaczenie dla osób zaangażowanych w tworzenie materiałów reklamowych dla szeroko rozumianej branży farmaceutycznej lub ich akceptację przed emisją czy dystrybucją. W książce zaprezentowano przegląd wielu kluczowych decyzji Głównego Inspektora Farmaceutycznego, zarówno tych stwierdzających naruszenie prawa, jak i tych umarzających postępowanie. Adresaci: Publikacja jest przeznaczona dla adwokatów i radców prawnych specjalizujących się w doradztwie z zakresu prawa farmaceutycznego. Będzie przydatna także dla pracowników działów sprzedaży, marketingu i PR firm farmaceutycznych oraz pracowników agencji reklamowych i domów mediowych.

TematykaPrawo Książki dla praktyków

AutorzyJoanna DziurowiczNatalia ŁukawskaKarol PiekarczykKatarzyna ŁośKatarzyna Czyżewska

WydawnictwoWolters Kluwer

Rok wydania2020

ISBN978-83-8223-230-1

B8F2F8C4EB

Specyficzne kody

ISBN
978-83-8223-230-1