• Nowy

Menedżer coachem. Jak rozmawiać, by osiągnąć rezultaty

43,07 zł
Brutto

AutorzyOlga RzyckaWiesław Porosło

ISBN978-83-264-9696-7

Rok wydania2015

Strony316

Językipolski

Nr produktuC3528122EB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Kupując ten produkt możesz zebrać 43 punktów lojalnościowych . Twój koszyk będzie zawierał 43 punktów Punkty możesz wymienić na kod rabatowy 0,43 zł .


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

Głównym celem tej książki jest pokazanie, jak użytecznym, jednak w praktyce menedżerskiej niedocenianym narzędziem pozostaje rozmowa. Czytelnicy dowiedzą się z niej, jak powinny wyglądać konstruktywne rozmowy z pracownikami oraz jak wiele może zmienić coaching. Autorzy zachęcają do refleksji nad coachingowym stylem zarządzania, w którym podstawowym sposobem rozwiązywania problemów jest dialog oparty na partnerskich relacjach. Umiejętność rozmawiania, budowania kultury dialogu, kultury opartej na wzajemnym szacunku, docenianiu i zaufaniu, stanowi bowiem najważniejszy atrybut współczesnego lidera.

TematykaEkonomia Biznes

AutorzyOlga RzyckaWiesław Porosło

WydawnictwoWolters Kluwer

Rok wydania2015

ISBN978-83-264-9696-7

Olga Rzycka
C3528122EB

Specyficzne kody

ISBN
978-83-264-9696-7