• Nowy

Marketing usług

36,40 zł
Brutto

AutorzyAnna CzubałaAgata JonasTomasz SmoleńJan W. Wiktor

ISBN978-83-264-4620-7

Rok wydania2012

Strony340

Językipolski

Nr produktu98678A99EB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Kupując ten produkt możesz zebrać 36 punktów lojalnościowych . Twój koszyk będzie zawierał 36 punktów Punkty możesz wymienić na kod rabatowy 0,36 zł .


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

Jedną z ważniejszych tendencji rozwoju współczesnych gospodarek jest sukcesywny wzrost znaczenia usług. Nic więc dziwnego, że na rynku wydawniczym pojawia się coraz więcej prac poświęconych marketingowi usług bankowych, turystycznych lub ubezpieczeniowych. Niewiele natomiast jest książek takich jak ta - stanowiących kompleksowe omówienie wiedzy z zakresu marketingu i poruszających kwestie ważne dla całej sfery usług. Autorzy omawiają w niej szczegółowo takie tematy, jak: charakterystyczne cechy usług i rynku usług, zarządzanie marketingiem w firmie usługowej, segmentacja rynku usług, jakość usług, proces świadczenia usług, polityka kształtowania cen usług, dystrybucja i promocja usług, rola personelu w marketingu firmy usługowej. Obecne wydanie jest uaktualnione i poszerzone o zagadnienia związane z e-ustugami, promocją w Internecie, z rozwojem portali spotecznościowych oraz ze współczesnymi formami reklamy. Książka obejmuje szeroki zasób wiedzy z dziedziny marketingu usług wymagany na poziomie akademickim. Uwaga. E-book, nie umożliwia kopiowania tekstu.

TematykaEkonomia Biznes

AutorzyAnna CzubałaAgata JonasTomasz SmoleńJan W. Wiktor

WydawnictwoWolters Kluwer

Rok wydania2012

ISBN978-83-264-4620-7

98678A99EB

Specyficzne kody

ISBN
978-83-264-4620-7