• Nowy

Marketing usług zdrowotnych

35,57 zł
Brutto

AutorzyBeata Nowotarska-Romaniak

ISBN978-83-264-5316-8

Rok wydania2012

Strony92

Językipolski

Nr produktu52ABCA13EB

ZabezpieczenieDL-ebwm

Format

redeem

Kupując ten produkt możesz zebrać 35 punktów lojalnościowych . Twój koszyk będzie zawierał 35 punktów Punkty możesz wymienić na kod rabatowy 0,35 zł .


local_shippingOtrzymasz nawet w ciągu 15 sekund

Ilość

.. Publikacja zawiera kompleksowe omówienie wszystkich podstawowych zagadnien dotyczacych marketingu placówek sluzby zdrowia, zasad budowania ich przewagi konkurencyjnej i umacniania pozycji na rynku. Ksiazka pomaga: – zrozumiec, na czym polega plan marketingowy, – poznac role i funkcjonowanie systemu informacji w dzialalnosci placówek opieki zdrowotnej, – zdobyc umiejetnosc zastosowania metody SWOT do wyboru strategii marketingowej, – posiasc umiejetnosc dokonywania segmentacji rynku uslug zdrowotnych, – zrozumiec znaczenie koncepcji marketingu-mix i jej elementów. .. Przejrzysty uklad tresci ulatwia Czytelnikowi szybkie przejscie od teorii i defi nicji kluczowych pojec marketingu uslug zdrowotnych do praktycznych wskazówek dotyczacych budowy planu marketingowego. .. Adresatami ksiazki sa menedzerowie i pracownicy wszystkich placówek opieki zdrowotnej oraz studenci kierunków ekonomicznych, medycznych, sluchacze szkól biznesu i kursów specjalizacyjnych.

TematykaEkonomia Biznes

AutorzyBeata Nowotarska-Romaniak

WydawnictwoWolters Kluwer

Rok wydania2012

ISBN978-83-264-5316-8

52ABCA13EB

Specyficzne kody

ISBN
978-83-264-5316-8